1 Nisan 2015 Çarşamba

Süt ile Gökkuşağı Deneyi

Bu çalışmayı çok gördüm ve çok merak ediyordum nasıl olduğunu. Bu gün fen ve doğa günü ve konumuz gökkuşağı olunca hemen dedim gelsin sütler boyalar :)

Malzemelerimiz bir tabak, biraz süt(ben çok az kullandım, 1 cm bile yoktu süt), gıda boyası (sıvı değilse sulandırıp katıyoruz), bulaşık deterjanı ve kulak çubuğu.

Sütü tabağa koyup içine gıda boyalarını damlatıyoruz. Sonra kulak çubuğunu deterjana batırıp süte değdiriyoruz ve muhteşem renk cümbüşünü izliyoruz. O kadar güzel bir görüntü oluşuyor ki üst üste tam 3 defa yaptık Azra ile :)


Evde gıda boyanız, sütünüz ve bir de çocuğunuz varsa durmayın, mutlaka hemen yapın.

Not: Çocuk olmadan bile yapılabilir, çok keyifli :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder