7 Nisan 2015 Salı

Kelebek Eşleştirme ve Sayılarla Tanışma

Bu hafta baharın gelişinden de etkilenerek yine renkli ve eğlenceli bir tema seçtim; Kelebek. Kelebekleri çok seviyorum ben, doğum günü temamız da kelebekti :) Yine güzel bir hafta olacak İnşallah. 

İlk günümüz Matematik ve aslında bu yazıyı dün yazmış olmam gerekiyordu ama yazamadım. Dün Azra'ya bir haller oldu anlamadım. bir dakika durmadı, hep ağladı. Normalde o öğlen uyurken yazardım ama uyumadan önce hep ağladığı için yapamadık etkinliğimizi. Akşam da çok geç uyudu, ben de bitmiştim yine yazamadım. 

Acaba diyorum bundan sonra hep mi böyle olacak yoksa bir günlük bir çılgınlık hali miydi? Derdini de anlamadım ki. Her önerime ağlayarak cevap verdi. Zar zor üstünü giydirip dışarıya çıkardım da rahat ettim biraz. Böyle günlerde sakin kalmayı başarmak çok önemli. Elimden geleni yaptım ama sanırım yeteri kadar sakin kalamadım :( Ah annelik, sen ne zor şeysin!

Gelelim etkinliğimize... Pazar gecesi oturup hazırladım bunları. Birisi saymak için diğeri ise renkleri tanıma ve görsel algı için. 

Bu oyunları böyle hazırlayıp önüne  koymak yetmiyor, bol bol sohbet ederek, değişik oyunlar yaparak oynuyoruz. Yoksa yüzlerine bile bakmaz. Aslında hazırladığım her şey bir araç. Yani amaç birlikte oynamak ve keyif almak. Bunu başardığımızı düşünüyorum Azra ile. Mesela bu oyunda minik kelebeklerle uzun süre oynadık, koltuğa kondu, burnumuza kondu, uçarak dans etti gibi. Sonra evin her yerinden topladım onları tabii :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

  1. merhaba benim 17 aylık bir kızım var bizde arada etkinlik yapıyoruz ama bir düzen dahilinde gidelim istedim proğram hazırlayayım dedim.acaba sizin varmı böyle bir proğramınız merak ettim yani hangi konuları ne kadar süreyle işliyorsunuz

    YanıtlaSil