30 Nisan 2015 Perşembe

Civcivler :)

Dün hastaneden dönerken kızıma bu küçük civcivleri aldık :) Zaten ne zamandır aklımdaydı, çiftlik temamızla da denk geldi. Fen ve doğa günümüz için çok güzel oldu :) Aslında biz ördek istiyorduk ama kalmamıştı, olsun bunlar da çok tatlı.



Küçükken benim de bir çok kere civcivim oldu ama hep öldüler :( Ördekleri büyütmüştük ama sonra verdik. Ben çok severdim hayvanları, hala da severim. Azra da sevsin çok istiyorum. Şimdilik araları bir iyi bir limoni:) 
Aslında sevmek istiyor ama korkuyor. eline almaya çalışıyor bu sefer de çok sıkar zavallıya zarar verir diye ben korkuyorum. Henüz tam olarak alışabilmiş değiliz. Benim elime almamı istiyor sonra gagalarını tutuyor, ayaklarına dokunuyor, yere koymamı istiyor sonra kaçıyor. Arada bir kutunun kapaklarını üzerlerine kapatıyor. Durumlar böyle :)
Yalnız bu küçüklerin bakımının zor olduğunu unutmuşum ben. Sıcak tutmak gerekiyor. Evde kaloriferler yanmıyor, ben de kutunun dışına sıcak su torbası koyuyorum, kutuya yapışıp uyuyorlar. Gece bir kaç defa ısıttım soğuyan sularını. Gündüz de güneş çıkmadı bu gün, yine üşüdüler. Biraz büyüseler kurtaracaklar kendilerini bakalım. Ne yerler tam da bilmiyorum, şimdilik yem veriyorum sadece ama haşlanmış yumurta da veriliyormuş sanırım. 

Bakalım ne olacak bizim ufaklıkların akıbeti...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder