11 Nisan 2015 Cumartesi

Kelebek Kurabiyeler

Bu gün günlük yaşam becerileri aktivitemizle karşınızdayız. Ana kız kurabiye yaptık :)

Öncelikle çok zorlandığımı itiraf etmek istiyorum çünkü Azra kurabiye işine bayıldı ve kol bacak kafa göz olaya dalmaya çabaladı. Hamurları eliyle un ufak edip her yere savurdu, çiğ çiğ yedi. Durdurulamaz bir enerjiyle kurabiye yaptı yani anlayacağınız :) 

Una atlıyor, unu havada yakalıyorum, bir kahkaha. Tepsiyi itiyor, tutuyorum, kahkaha. Hamur kapıp kaçıyor, kahkaha kahkaha :) Fena yordu beni bücürük ama çok eğlendi. O her şeye değer.Bir de hakikaten hamuru açabiliyor az da olsa. Çok şaşırtıcı :) Bu kız iyi bir ev hanımı olacak sanırım, hamurunda var :)

 Temizliğe de yardım etti ama hakkını yemeyeyim :) Ayıptır söylemesi çok güzel masa siler, toz alır benim kız. Elimden her iş gelir :) Kurabiyelerin tadını da çok sevdi, dört köşe oldu baksanıza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder