28 Nisan 2015 Salı

Horoz Şapka ve Borudan At

Bu gün başımıza kötü bir olay geldi malesef :( Azra düştü ve alnı açıldı. Koşarken düştü ve gardırobun kenarına çarptı :( Hastaneye gittik röntgen çekildi, çok şükür kafatasında bir şey yok. Yarasını da yapıştırma yöntemiyle kapattılar. Şimdi iyi uyuyor ama ben çok korktum :( Allah evlatlarımızı korusun...

Sabahtan etkinliklerimizi yapmıştık, yazısını yazayım bari...


Atımızın yapılışı şöyle; Gri izolasyon borularından alıyoruz. Aslında havuzlarda kullanılan sosislerle de oluyor ama maliyeti fazla. Bu boru 75 kuruştu, sosisler 7,5tl. Sonra üst kısmına yünlerle saç yapıyoruz (keçeyle de olur). Sonra kafa yapmak için üst kısmını büküp iple bağlıyoruz. Kulaklar keçeden, gözleri de kalemle çizdim. Azra önce pek sevmedi, sonra oynadı ama resmini çekemedim.

Horoz şapkamızı da evadan yaptım. İbibiği Azra'nın el izi, gagası üçgen, gözleri için ise iki daire. Dikdörtgen şeklindeki evanın üzerine yapıştırıp, arkadan da o evayı ek bir parça ile çocuğun kafasına göre ayarlayıp birleştiriyoruz.  Bununla da çok oynayamadan kızımın kafası uf oldu :(

Neyse bu günlük böyle, umarım yarın sağlıklı bir şekilde uyanır kuzum...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum: