2 Nisan 2015 Perşembe

Mini Dostluk 3 - Gökkuşağı

Bu gün Eylül Ada günüydü :) Biz kapılarda bekliyoruz kendisini o da "Azyaa Azyaa" diye bizi sayıklıyor :) 

Dün gece gece geldiler bana, kalktım saatin ikisinde etkinlik hazırladım :) Daha önce 3 renk boyadığım pirinçlere dün 3 renk daha ekledim ve güzel bir gökkuşağı yaptım. Renkli şönilleri birleştirip bir gökkuşağı yaptım ve pirinçlerin üzerine koydum. Sonra bütün renkli oyuncakları, küçük kapları ve çeşitli aktarma gereçlerini de çarşafın üzerine dizdim. Ortam çok hoş oldu. Şöyle bir baktım " Bu etkinlik Eylül Ada'sız ve Arzu ablasız boğazımdan geçmez" dedim ve onları da kahvaltıya çağırdım :) Azra heyecanla kapılarda bekledi arkadaşını, kavuşma anları da çok heyecanlıydı :) 

Kahvaltıdan sonra sabahtan beri kapalı duran çocuk odasının kapısını büyük bir heyecanla açtık ve hemen olaya daldık. Ben daha renkleri sayamadan Azra başladı karıştırmaya. Sonra Eylül Ada kürekle doldurmaya başladı pirinçleri kaplara. Sonra tabii borcam fenalık getirdi kızlara, tüm pirinçler çarşafa döküldü :) Arzu abla ile ben de ufak çaplı bir orkestra kurduk ve pirinçlerle müzik yaptık. Bir süre oynadık, sonra baktık ki çarşafta sadece biz kalmışız, kızlar gitmiş :) Böylece sona erdi etkinliğimiz.


Bu arada aslında bugün dil gelişimi günümüzdü ama atlamış olduk. Gerçi Arzu ablanın bizim evde olması başlı başına bir dil gelişimi aktivitesi :) O kadar güzel anlatıyor ki her şeyi çocuklara, bayılıyorum. İnsanların "Amaaaan o çocuk ne anlar" mantığının aksine Arzu ablam her şeyi güzel güzel anlatıyor. Sokaktaki çöp arabasından, banyodaki duş ahizesine kadar. Ses tonuyla, mimikleriyle ve heyecanıyla çok basit şeylere bile masalsı bir hava katıyor. Ben de yapmaya çalışıyorum ama beceremiyorum onun gibi, tıkanıp kalıyorum bir yerde :) Ders almam lazım acil :) 

Dostluk her yaşta çok güzelll...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Bayıla bayıla takip ettiğim ve dostluğundan anneliğinden çok şey öğrendiğim güzel insan hayatımıza gökkuşağından çok çok daha güzel renkler katıyorsun...Çok şanslıyız ben ve kızım :) Çok teşekkür ederiz herşey için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim dostluğun, samimiyetin ve desteğin için Arzu ablacığım. Kayseri de olmama sevinme vesilelerimden başta gelenlerdensin :)

      Sil