7 Nisan 2015 Salı

Kelebek Olduk Uçuyoruz :)

Kelebek temamızın sanat etkinlikleri gününde kelebek olmaya karar verdik :)

Yapılışı çok basit. Öncelikle bir mukavva ve ev yapımı parmak boyaları bebişimizin önüne veriyoruz ve oturup zevkle izliyoruz. Bir tarafı boyadıktan sonra kurutup diğer tarafı da boyatıyoruz. 2 saatte tam kurudu bizimkisi. 

Sonra mukavvamızı basit bir kelebek şeklinde kesiyoruz ve 4 delik açıp biraz kalın bir ip geçiriyoruz (ben ayakkabı bağcığı kullandım). Tek ipi 4 delikten birden geçirdim yani iki ayrı ip yapmadım. Böylece ayarlanabilir oldu. Ben de takabiliyorum, arkasından bir düğüm atıp Azra'da kullanabiliyor yani. 

Bu kanatlarla gerçekten çok eğlendik :) Önce ben taktım, korkmasın diye. Kelebek oldum, uçuyorum diyerek evde koşmaya başladım. Tabii Azra da peşimden. Biraz saklandım, buldu beni derken o da istedi kanatları :) Bu sefer o koşmaya başladı, ben kovaladım. 

Hep dediğim gibi yaptığım tüm etkinlikler birer araç. Amaç birlikte eğlenmek :)

Bol eğlenceli günler dilerim...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder