31 Mart 2015 Salı

Renkli Kumlardan Gökkuşağı

Bugün gökkuşağı temamızın sanat etkinlikleri günü. Aslında parmak boyama yaptıracaktım ama elektrikler kesildiği için yıkanıp temizlenemeyiz diye planda bir değişiklik yaptık. 

Hafta sonu gittiğimiz bir alışveriş merkezinde kum boyama etkinliği vardı. Biz de katıldık Azra ile. Oradan (söyleyerek :)) çantaya attığım az az bir kaç renk, renkli kum vardı. Onlarla bir resim yaptım Azra uyurken. Sonra önüne koydum ve resimler üzerinde konuştuk. Yağmur yağıyor ama güneş de var. Gökkuşağı çıkmış. Kız ıslanmamak için şemsiye tutmuş falan filan...


Sohbetimiz çok uzun sürmedi Azra bir an önce dokunmak istedi ve eğlenceli anlar başladı. O kadar zevkle bozdu ki resmi, kahkahalar attı :) Resmen sanat düşmanı bu kız yahu :) Birbirine karışmış kumlarla oynadık bir süre. Sonra başka etkinliklerde kullanmak üzere kaldırdık.

Bu sanat etkinliğinin de büyük kısmını ben yapmış oldum... Sanırım bir süre bu böyle gidecek ama olsun biz eğleniyoruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder