16 Aralık 2014 Salı

Mavi Sulara Yelken Açtık :)

Mavi haftamız hayırlı uğurlu olsun efendim :) Kafamda en çok büyüttüğüm renk mavi sanırım çünkü evde pek materyal bulamadım. Maviyi de severim aslında ama hiç bir eşyam mavi değilmiş bunu fark ettim. Neyse buluruz bir şeyler...

İlk etkinliğimiz mavi deniz duyusal havuzu, hakikaten havuzu :) Azra'nın küvetini (yaklaşık 6 aydır onda yıkanmıyor) ılık suyla doldurdum ve mavi gıda boyası kattım. İçine önceki hafta aldığımız deniz canlıları oyuncaklarını, taş efekti versin diye tavla pullarını ve gemimizi koydum. Görüntü o kadar güzel oldu ki resim çekmeye doyamadım :)

Azra'nın tepkisi ise görülmeye değerdi. Önce çok şaşırdı, dokunamadı suya. Sonra ben biraz oynadım, alıştı. Sonra da kalkmak bilmedi :) Yarım saatten fazla oynadı. Elleri ayakları üşüyünce yıkayıp çıkardım ama sürekli banyoya gidip kapıyı açmaya çalıştı :)

Bu etkinlikte bana hiç ihtiyaç duymadı. Tamamen konsantre biçimde oyun oynadı. Arada bir taşları çıkarıp bana verdi o kadar. 

Balinayı suya daldırıp daldırıp çıkardı. Havada uçurdu. Kendi kendine bir şeyler mırıldanarak uzun süre oynadı.

Sonlara doğru suya vurmaya başladı. Her yer masmavi oldu :)

Su oyunlarını artırmam gerek sanırım çünkü Azra çook seviyormuş :) Deneyerek öğreniyoruz...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder