1 Aralık 2014 Pazartesi

Kırmızı Duyusal Tepsi

Kırmızı haftamızın ikinci gününde duyusal bir oyun hazırlamaya karar verdim. Ben bu duyusal oyunları çok seviyorum, bilmiyorum neden. Bir tek adını sevmiyorum :) Duyusal yerine başka kelime kullanılamaz mı ki? İngilizcesi; "Sensory Play". 
Bu duyusal etkinliğimizde daha önce hazırladığım renkli pirinçlerden kırmızı olanlarını kullandım. Mama sandalyesinin kırmızı üst tepsisinin içine pirinçleri doldurdum. Çeşitli boyutlarda plastik kaplar, küçük cam kavanozlar, kaşık ve kırmızı toplarla ortamı düzenledim. Tabi altına büyük bir çarşaf sermeyi unutmamak gerek, çünkü çok fena dağılıyor.

Azra pirinçleri çok sevdi. Doldurdu, boşalttı, tek tek inceledi, tadına baktı, bana yedirmeye çalıştı, canı sıkılınca ortalığa savurdu ve çok eğlendi :)


Minik eller iş başında :)

Kaşık kullanma becerimizi de geliştiriyoruz.

Ayaklarımız da pirinçleri hissetsin diye çoraplar çıkarıldı :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder