25 Aralık 2014 Perşembe

Marakas Yaptık :)

Azra'nın ritim sevgisinden daha önce şu yazımda bahsetmiştim. Umarım müzik kulağı olan bir çocuk olur, bir enstrüman çalmasını çok isterim. Ben hep özenmişimdir müzik aleti çalan insanlara, aslında biraz kabiliyetim de var ama keşfedilemedim :) Kızımda biraz bile yetenek hissedersem üzerine düşerim. Tabii kendisi de isterse. 

Bu konudaki çalışmalara şimdiden minik minik başladık :) Bir piyanosu, bir davulu ve bir ksilofonu var. Bunların dışında ne bulursak ses çıkarıyoruz. Kaplar, çanaklar, kaşıklar vs.

Ne zamandır aklımdaki bir proje de ev yapımı marakasdı. Evdeki tuvalet kağıdı rulolarını değerlendirirken kızıma da güzel müzik aletleri yapayım dedim. Ve ortaya bunlar çıktı.


Önce tuvalet kağıdı rulolarını boyadık.


Sonra küçük oyun hamuru kutusu kapaklarını kullanarak rulolarımızın bir tarafını kapattık. İçlerini farklı bakliyatlarla doldurduk. Diğer kapaklarını da kapatıp şeffaf koli bandıyla her yerlerini bantladık. 

 İşte Azra'nın marakas eğlencesi :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. :) Çok yaratıcı ve eğlenceli bir çalışma, Allah kısmet eder benimde bir torunum olursa bende bu çalışmayı uygulamak isterim. Bu arada sizi tebrik etmek isterim, Azra nın yüzünden ne kadar mutlu bir bebek olduğu belli oluyor, bilinçli ve ilgili bir anne olduğunuz için. Umarım bir çok anneye örnek oluyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yokken torunlarınızı düşünüyorsunuz, çok şanslı olacaklar bence :) Azra için elimden geleni yapmaya çalışıyorum, onun bir gülümsemesi bana yetiyor zaten. Bütün bunları paylaşma amacım da aslında anneleri ve çocuklarıyla birlikte bir şeyler yapmaya, onlarla kaliteli bir hayat geçirmeye sevk etmek. Umarım etkili olurum. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Böyle güzel yorumlar gelince daha da hevesle bir şeyler yapıyorum. Teşekkürler

      Sil
  2. Canım bu çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil