13 Ocak 2015 Salı

Rengarenk :)

Benim kızı artık oyuncaklar kesmiyor, illa değişik bir şey olacak. Gün boyu kucağıma çıkıp ulaşamadığı şeylere ulaşma çabasında. Dolapların, vestiyerin, buz dolabının üstüne kadar her yere bakmak istiyor. Bu da yetmiyor aktivite istiyor benden :) 

Bu gün bir leğen bulmuş, içine bir cezve, bir terlik ve bir adet kendi ayakkabısını koymuş bana getirdi :) İlla bana vermeye çalışıyor. Aldım leğeni, ay ne güzel falan dedim. Çağırdı beni odasına götürdü. Gittim peşinden, rafı gösteriyor bana. "Buraya mı koyalım kızım?" dedim, koydum leğeni, ağlamaya başladı. Anlamadım geri aldım, "ne istiyorsun kızım?" dedim. Yukarı baktı ve eliyle pirinçleri gösterdi. Şöyle bir baktım, jeton düştü:) Kız beni oraya kadar götürüyor, gösteriyor ama ben anlamıyorum, artık bu hale geldik!  Resmen pirinçlerle oynamak istedi ve anlattı bana. Ben de onu kıramadım tabii :) 

Bu sefer üç rengi birlikte oynayalım dedim. Ortaya çok güzel bir görüntü çıktı.

Azra bayılıyor pirinçlere.

Şişelere doldurduk, kaplara doldurduk sonra da boşalttık.

Yakından da inceledi tabii ki...

Artık şımarma zamanı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder