9 Ocak 2015 Cuma

Kar Boyama

Bu etkinliği Pinterest'te görmüştüm daha önce unutmuşum. Kar yağınca aklıma geldi, şurada da gördüm ve hemen harekete geçtim :)

Balkondan biraz kar topladım, sulu boyaları çıkardım. Azra zaten karları görünce peşimde dolanmaya başladı, çok heyecan yaptı :) Sonra hemen olaya daldı.


Tabii sadece karları boyamakla kalmadı, masayı elini ve ağzını da boyadı.

Sulu boyayı yemesin diye çok uğraştım ama nafile...

Buraya kadar her şey güzeldi ama ben kaldırmaya çalışınca ortalık karıştı. Çığlık kıyamet. Tamam kaldırmayayım dedim bu sefer kabı ters çevirdi ve her yer boyalı kar oldu. Azra karları yerlere iyice yıvıştırmaya çalışırken ben bir taraftan onu tutup bir taraftan karları toplamaya çalıştım. Derken tekrar hepsini yere döktü. Ben sakin olmaya çalıştım falan... En sonunda ben mahvolmuş bir halde halı silerken kendi kendime uzun bir zaman sulu boya görmeme sözü verdim :)

Yani sözün özü; bu aktivite çılgın bir bebekle açık renk bir halı üzerinde yapılmamalı!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder