26 Ocak 2015 Pazartesi

Goop Yaptık

Pinterest'te çok fazla gördüğüm bu duyusal oyunu yapıp yapmamak konusunda şüpheliydim. Azra belki sevmez diye düşünüyordum ama yine de denemeye karar verdim. Sonuç: Azra eğlendi ama ben daha çok eğlendim :)

Malzemeler mısır nişastası ve su. Kıvamı çok sulu olmayacak, ben suyu az az ekleyip kıvamını ayarladım. Oynaması çok güzel, tavsiye ederim. Aslında 2 yaş üstü bu malzemeyle daha iyi oynar çünkü kaptan alması biraz zor ama ben de oynadığım için Azra problem yaşamadı. Ben aldım eline verdim, kendi elimden akıttım falan... 

Elimden akan nişastalarla oynayan Azra...

Nişastanın avucunun içinden akıp gitmesi çok ilginç geldi (bana bile :))


Yarım saatlik oyun sonrası yıkanmalık halimiz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder