24 Ocak 2015 Cumartesi

Oyun Salonu :)

Grip illetinden yavaş yavaş kurtuluyoruz. Ne zamandır kimseyi hasta etmemek için insan içine çıkmıyorduk, evde kös kös otur otur, sıkıntıdan patladık. Azra sıkıntıdan iyice bana sardı, babasıyla bile durmuyor. Bir şeyler yapıp, hasta psikolojisinden sıyrılmak ve neşemizi bulmak gerekti. Biraz dışarı çıktık, dolaştık yetmedi! Başka bir şey, başka bir şey.... Derkeeen salonu oyun odasına dönüştürmeye karar verdim. Onu çek, bunu taşı derken şöyle bir şey çıktı ortaya...

Azra, sanki salon hep böyleymiş gibi bir tavırla önce oturdu biraz legolarla oynadı, sonra şöyle bir bakındı, yapacak bir şey bulamamış gibi davrandı. Ay dedim noluyooo? "Kızım bak her şeyi alt üst ettim, kalk bir oyna, en azından gönlümü al!" Baktım olmuyo, başladım koşmaya :) Atla zıpla ordan oraya, düş kalk derken bizim kız gülmeye başladı. Sonra baktım o da tırmanmaya çalışıyor, rahatladım :)  Müzikle dans ettik, koştuk oynadık...

Sandalyelerin altını pek bir sevdi :)

Azra ile biraz oynadıktan sonra, buranın tadı yalnız çıkmaz dedik ve komşu arkadaşlarımızı çağırdık. Asıl eğlence onlar geldikten sonra başladı :) Bol bol oynadılar, eğlendiler, dans ettik, şarkı söyledik..


 Oyun alanımız çok kere revize edildi, değişik şekillere girdi :)

 Mini artist :)

Oyuncak sergi alanımız :)

Çocuklar gitmeden her yeri toparladık. Onlar mutlu, ben mutlu :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder