8 Ocak 2015 Perşembe

Karda Bir Kuzu :)

Bütün memleket kar altında biz eksik kalır mıyız? Kayseri'ye de kar yağdı!

Geçen hafta Erciyes'e çıktığımızda çok soğuktu pek bir şey anlamadık. Bu gün her yer bembeyaz, hava da durgun olunca bir heves cebime havuç, şişe kapağı gibi kardan adam malzemeleri koydum, kaptım Azra'yı, çıktım dışarı. Önce biraz yalnız oynadık, kardan adamın temelini attık, sonra komşu çocukları da çağırdım. Azra bu sefer daha olumluydu karlara karşı. Yine de çok aktif değil. Ben mi karlara gidicem, onlar bana gelsin havalarında:) Ben onu eğlendirmek için bayağı uğraştım ama becerdim mutluyum. Kızım da anne-babası gibi kar sever biri olsun :)


Yoldan geçen tüm teyzeler (nedense hep teyzeler denk geldi bugün) "üşür bu çocuk" nakaratını tekrarladılar ama yılmadım, oynattım kızımı karlarda :) "Ben onu üç kat giydirdim, bir şey olmaz" diye de açıklamamı yaptım :)

Azra ablalarıyla kardan adam yaparken :)

Ve işte kar şapkalı kardan adamımız. Azra sonlara doğru biraz mızmızlandığı için kardan adamla çok ilgilenemedim, biraz komik oldu :) Azra kendisinden biraz korktuğu için yanında poz vermedi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder