2 Mayıs 2014 Cuma

Renkli Poşetler

Kızım doğduğundan beri gezmeyi çok seviyor. Dışarıda ağladığı nadirdir. Bende sık sık kızımı arabasına koyup park bahçe gezdiriyorum. Ne kadar market , dükkan varsa da girmeyi ihmal etmiyorum :)
Bu renkli, yumuşak, küçük topları da bu gezilerimizden birinde kırtasiyede gördüm. Kızım bayıldı, görür görmez yakalamaya çalıştı. Aldık eve geldik fakat bir sorun vardı. Meraklı kızım bunları yemeye çalışıyordu. Toplar küçük olduğu için boğulma ihtimali ortaya çıkıyor tabii. Hal böyle olunca duruma bir çare aradım. Ve ortaya bu renkli poşetler çıktı. :D
Bunlar marketlerden satılan ağzı fermuarlı poşetler. Birinin içini yumuşak toplarla diğerini ise sert ahşap ve plastik oyuncaklarla doldurdum. İşin içine poşetten çıkan sesler de eklenince kızımı uzun süre oyalayabilen oyuncaklar elde etmiş olduk :) 
Bu tarz oyuncaklar çok farklı malzemelerle de yapılabilir. Makarnalar, kumaşlar, misketler gibi bir çok alternatif var. İçine ne koyarsanız koyun poşetlerin ağzını iyi kapatmayı, emin olamıyorsanız bantla yapıştırmayı unutmayın. Gerisi tamamen hayal gücünüze kalmış. İyi eğlenceler
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder