8 Mayıs 2014 Perşembe

Çek Çıkar Kumaşlar

Oyun, oyun, oyun... 6 aylık bir bebek oyun oynamak için ağlar mı? Ağlar hem de bal gibi ağlar :) Resmen canı sıkılıyor. Sürekli oyun oynanacak. Oyuncakları da istemiyor bazen. Ya biri başında durup onunla oynayacak yada değişik bir şey vereceğiz eline oyalanacak. Mesela kumaşlara bayılıyor. Battaniyesiyle, çoraplarıyla, benim kıyafetlerimle yani bulabildiği tüm kumaşlarla uzun süre oyalanabiliyor. Bende bahar temizliği vesilesiyle kullanmayacağım kıyafetleri ayırdım, ve onlardan kızıma güzel bir oyuncak yaptım. Meraklı kızım bayıldı :)

Oyuncağımızın yapımı çok basit. Renkli kumaşları aynı incelikte kestim. Sonra onları uçlarından peş peşe diktim. Kumaş kısmı hazır oldu. Sonra küçük boy defter büyüklüğünde, açılıp kapanabilen bir kutuyu hediye paketiyle kapladım. Üzerine üçgen şeklinde bir delik açtım.


Sonra kumaşları elimin etrafına sarıp daire şekline getirdim, kutunun içine koydum ve en baştaki kumaşın ucunu delikten çıkardım. Kızımın kırdığı çıngırağın ses çıkaran topunu da  kutunun içindeki kumaşın ortasına koydum. Kutunun kapağını kapattım ve tadaaaa :)



Harika bir oyuncak oldu. Kumaşı çektikçe içinden ses geliyor. Peş peşe çıkan  farklı renkler ve farklı dokulardaki kumaşlar da çok güzel görünüyor. Ben bile oynadım :)


Kızım oyuncağı resmen yedi :) Bütün çıkan kumaşları tek tek ağzına soktu, kutuyu ısırmaya çalıştı :) Kutuyu bir attı, bir çekti :) Benim düşündüğümden çok daha fazla oynadı. Onu böyle gördükçe daha fazla oyuncak yapmak istiyorum. Bir sonraki fikrim hazır bile ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. aferim sana yaaa.. kırk yıl düşünsem aklıma gelmez annelik işte.. Allah banada nasip etsin!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım. Sen hayırlısıyla bir anne ol bak neler gelecek aklına :)

      Sil