24 Mart 2015 Salı

Elma Baskısı

Elma haftamızın ikinci günündeyiz. Bu gün konumuz sanatsal etkinlikler. Bu konuda bizim evde biraz problemler var. Şöyle ki; Azra boyama yapmayı çok seviyor ama asla kağıt boyamıyor. Kolunu bacağını, yüzünü, halıyı, dolabı, vitrini, duvarı, koltuğu, kitaplarını, bebeklerini, beni, babasını, masasını, sandalyesini, perdeyi, yatağı yani aklınıza gelebilecek her yeri boyuyor ama kağıt boyamıyor :( Bir de boyaları afiyetle yiyor :(

Engellemeyeyim diyorum ama olmuyor çünkü bir odada da kalmıyor. Kalemi alınca çılgın gibi koşmaya başlıyor. Önüne neresi gelirse çiziyor. Kolay silinen boyalardan aldım almasına ama yinede halıdan, duvardan zor çıkarıyorum. Bu odayı çiz burdan çıkma gibi bir şeye bile gelemez durumda bu konuda. O yüzden şimdilik resim çalışmalarımız çok sınırlı :(

Anne yüreği kıyamıyor tabii, değişik yöntemler buluyor boyama için. Mesela geçen gün banyo fayanslarını boyattım, temizlemesi kolay oldu ama yine de banyoda kalmak istemediği, kalemi alıp kaçmak istediği için sorunlu bir çalışma oldu. 

Bu sefer daha önce hazırladığım parmak boyalarla çalışalım dedim. Aslında kırtasiyeden parmak boyası aldım geçen gün deneme için ama hiç beğenmedim. Kumaşlardan ve vücudumuzdan çok zor çıktı. Belki markası iyi değildi bilmiyorum ama ne varsa kendi yaptığında var diyerek kendi boyalarıma döndüm. Gıda boyası çok daha kolay çıkıyor.

Etkinliğimiz parmak boyasıyla elma baskısı.

Yere büyükçe bir çarşaf serdim, sabit durmaz bizim kız diye :) Fakat yetmedi. Elmaları alıp sağa sola koşturdu her zamanki gibi :) Bunu neden yapıyorsun yavrum ya?

Kağıda baskı yapmayı gösterdim, denedi biraz sonra gitti oyuncak bebeğini getirdi onu da boyadı :) Elmayı kendi üstüne sürdü sonra geldi bana sürmeye çalıştı falan derken baktım işin tadı kaçıyor, kaldırdım :) 

Neyse yaptık bir şeyler, eğlendik :) Elbet bir gün bizde sakince oturup bir resim yapacağız, umudum var :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder