19 Mart 2015 Perşembe

Kuklalar

Bu gün dil becerileri günümüz. Üzerinde en çok çalıştığımız konu bu aslında ama Azra henüz hiç bir kelimeyi söylemiyor, inat etti. Anne diyordu şimdi onu da demiyor :) ıhhh ıhh ıh ıh... Böyle anlaşıyoruz.

Kendisi konuşmamayı tercih etse de annesi yılmayarak dil gelişimini desteklemeye devam ediyor. Dün gece Azra için basit kuklalar yaptım. Daha önce yırttığı bir kitabın karakterlerini kestim ve çubuklara yapıştırdım. Basit ama güzel kuklalar elde ettim. 


Özellikle farklı karakterler seçtim. Kral, yaşlı teyze, yaşlı amca, kız çocuğu ve oğlan çocuğu. Bunların kıyafetlerini anlattım. Seslerini taklit ettim. Küçük bir masal oluşturdum. Azra'ya Kralı bana verirmisin? , Yaşlı teyze hangisi? gibi sorular sordum. Hoşuna gitti ama kuklalarımız hazin sondan kurtulamadı. Hepsini parçaladı :) Neyse onda da vardır bir hayır en azında parmak kasları gelişmiştir :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder