3 Ağustos 2015 Pazartesi

Balinaları Tanıyoruz

Meraklı Minik dergisine bayılıyorum ben. Her ay ayrı bir güzel. Tabii Azra biraz küçük olduğundan tüm etkinliklerini yapamıyoruz ama saklıyorum hepsini. Temmuz ayı sayısını biraz geç aldım ve anca bakabildim. Balinalarla ilgili bu sayısının etkinliklerinin çoğunu yapabildik Azra ile.


Öncelikle posterimizi duvara astık, inceledik. Sonra posterin üzerinde balinalarımızı yüzdürdük. Dergimizi okuduk. Balinalarla canlandırma yaptık.

Bazen aklıma gelen fikirlere şaşırıyorum :) Çöp poşeti rulosundan dalgalı deniz yapıp önce içinde balinaları sallayarak yüzdürmek, sonrada içine balıklama dalıp kendini yüzdürmek herkeslere nasip olmaz :)

Kağıdı mavi suluboyayla boyayıp deniz yaptı Azra. Sonra da babasıyla birlikte balina çıkartmalarını üzerine yapıştırıp güzel bir çalışma elde ettiler.

En son da derginin içinden çıkan balık yedirme oyununu oynadık, sayı saydık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder