28 Haziran 2014 Cumartesi

Nerelerdeydim yahu?

Gezmelerde, yüzmelerde, anne kız torun üçlemelerinde, koşuşturmalarda, uykusuz gecelerde, ramazan hazırlıklarında...

Sevgili, bir tanecik, nar tanecik, nur tanecik kız kardeşim bana, benim gibi kendini bu işe adamış birine "Senden blogcu olmaz" dedi. Neymiş efendim yazmıyormuşum. Hıh!! Asıl senden olmaz! Bu yetmezmiş gibi kardeşim dediğim can ciğer kız arkadaşım da sitemde bulundu! Yav gelmeyin üstüme!!! Bir bildiğim var heralde! Özletiyorum kendimi ki değerim artsın :) Ayrıca ben ayda bir yazı yazsam bile tutar beee... Ohooooo... :) 
Şaka bir yana hakikaten blogumu çok ihmal ettim çook... Ama acısını çıkarmayı düşünüyorum. Aslında konularım birikti. Nereden başlasam diye düşünürken, bunları yazdım :)

En yakın zamanda yeni yazılar yazacağım ama şimdi mutfağa geçmem gerek.

Bir kaç saat sonra eşimle baş başa bu senenin ilk sahurunu yapacağız. Günler uzun, Allah herkesin yardımcısı olsun... Evlerimiz bereketli, sofralarımız keyifli, kalplerimiz huzur dolu olsun...

Hayırlı Ramazanlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder