17 Temmuz 2014 Perşembe

Kızım 8 Aylık Oldu :)

Bol bol gezdiğimiz ve bol bol geliştiğimiz bir aydı...

Öncelikle dönmeye başladık, çok şükür :) Sırt üstünden yüz üstüne, yüz üstünden sırt üstüne dönebiliyor. Öyle bir dönüyor ki sanki bu zamana kadar dönmeyen o değilmiş :) Gayet rahat...

Dönmeyle birlikte bizim kıza bir haller oldu. Yerinde duramıyor! Emeklemeye başladı sayılır. Sayılır diyorum çünkü bildiğin emekler gibi emeklemese de baya baya gidiyor. Kah parmaklarıyla kendini ittire ittire, kah popoyu havaya dikerek, kah tek bacak üstüne kalkarak, çoğu zaman söylene söylene amacına ulaşıyor :) Bununla birlikte evdeki tehlikeler arttı! İlk yataktan düşme olayımızı yaşadık (koltuktan düşmüştü). Acil güvenlik önlemleri almam gerek yoksa durum fena.

Yürüme çalışmaları tam gaz devam ediyor. Cesareti gün geçtikçe artıyor. Tek elimizi tutarak yürümeye cesaret edebiliyor ama pek gidemiyor. Tutunup kalkıyor. Yürütecini dışarıdan tutup iterek gitmek istiyor, içine binmiyor. Koltuğa tutunup yavaş yavaş yan yan gidiyor. 

Bu ayın asıl olayına gelelim... 24 Haziran itibariyle ilk dişimiz (sağ alt) çıktı :) Yaklaşık bir hafta sonra onun yanındaki diş de çıktı. Artık iki dişli bir hanım efendimiz var :) Dişleri çıktığının bilincinde olacak ki her fırsatta o küçücük dişini kullanıyor. Hele bir parmağımı kapmaya görsün öyle bir ısırıyor ki inanılmaz.... Böyle bir acı yok :) 

Ek gıdada ise resmen çuvalladım! Yemiyor! Oyunlar yapıyorum, taklalar atıyorum, yok! Keyfi gelecek hanım efendinin. Anne sütüyle götürüyoruz. Bakalım böyle nereye kadar gidecek.

10 gündür halası bizde kalıyor. Kendisiyle bol bol geziyoruz. Kızım bu tempoya alışmış olacak ki evde durunca mızmızlanıyor. Dışarıda uyuyor eve gelince uyanıyor! Geç uyuyup geç uyanmaya başladı. Bildiğin gezenti bir şey oldu çıktı başımıza :)

Bu ay içinde ilk kez denize ve havuza girdi :) Gayet mutluydu. Küçük havuzda alıştırarak denize soktum. Denizde bolca su yuttu ama mutluydu :) Kumlarla oynamaya da bayıldı. İşin ilginç tarafı kumları ağzına sokmak istememesiydi. Oynaması gerektiği gibi oynadı. Çok şaşırdım :)

Bir de bu aralar bana iyice bağlandı. Onu bırakıp odadan çıkamıyorum. Hep yanımda olmak istiyor. Kendi kendine oynadığı zamanlar çok az. Bu bir süreç sanırım. Umarım yakında düzelir.

Şaka maka kocaman kız oldu bizim ufaklık :) Ona bayılıyorum :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. canım denizi ilk gördüğündeki tepkisi ne olmuştu? bide sıcakdan ansıl korudun hangi kremi kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizi gördüğünde tepki verdi mi bilmiyorum :) Ama ilk suya değdiğinde bana sarılmaya çalıştı. Önce korktu. Ürperdi. Sarıla sarıla ilerleyince suda rahatladı. Sonra gülücükler saçmaya başladı. Güneş kremi olarak Sebamed Bebekler için 50 faktör olandan kullandım. Gayet memnunum. Tabii krem kullanmama rağmen güneşin altında bırakmadım. Hep gölgedeydik. Birde (sen sormamışsın ama ben söyliyim) sivri sinekler için lavanta yağı kullandım. Hiç ısırılmadık :)

      Sil