1 Aralık 2017 Cuma

Merhaba...


Uzun zamandır buraya tekrar yazmak istiyorum . Şu an sahil kenarında otururken neden şimdi yazmıyorum dedim ve işte karşınızdayım.
Çok çok uzun zaman oldu Nereden başlasam bilmiyorum.
Öncelikle artık iki kız annesiyim. Minik kızım Nildeniz  şu an 4 aylık,  ablamız Azra ise 4 yaşında. 
İki çocuklu hayat nasıl diye sorarsanız karmakarışık diyebilirim. Hem duygusal olarak hem de fiziksel olarak karmaşık bir süreç. Özellikle İlk 3 ay dengeleri sağlamaya çalışırken psikolojik olarak zorlandım. Şu anda da durum çok farklı değil aslında bir gün dünyanın en mutlu annesi iken, ertesi gün hiçbir şeye yetişemiyorum diye karaları bağlayabiliyorum. Yine de halime şükrediyorum çünkü Nildeniz uslu bir bebek. En azından gece uykuları güzel. O da bir anne için kurtarıcı zaten. Hayatımda değişen sadece çocuk sayım değil tabii.  Düşüncelerim sürekli değişiyor. Artık şehir hayatından memnun değilim, gitmek istiyorum ama nereye nasıl hiçbir fikrimiz yok. Daha doğal şeylere yönelmeye başladım. Sadelik önceliğim olmaya başladı. Eşyalarımı, işlerimi azaltmaya çalışıyorum. Saçlarımı bile kestirdim 🙈
Daha rahatım mesela. Aslında eski rahatlığım bile fazlaydı da şimdi daha da rahatım. Ne yapayım başka çare yok. Zaten Nildeniz nasıl büyüyor pek anlayamıyorum. İki çocuk zor ikinci çocuk kolay diye okumuştum bir yerde. Benim için gerçekten öyle 😊
Böyle bir giriş olsun yeni yazı dönemime 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder