29 Eylül 2015 Salı

Montessori-Mini Ev Okulu / Raf Etkinlikleri - 22 Ay/2

Atık sık sık yazı yazamaz oldum. Azra'cım sağolsun uyku saatleri dışında saniye boş kalamıyorum ki! Uyuyunca da yemekmiş temizlikmiş uğraşıp duruyorum. Bir koşturmaca şeklinde geçip gidiyor hayat. Raflarımız dolu aslında, yazılacak şeyler de birikti! Bir yerden başlayayım. 


Raflarımızda bu hafta çok tatlı üç tane tırtıl vardı :) Bozuk para yardımıyla çok kolay çizip boyadım ve renkli ponponlarla da birleştirince zevkli bir etkinlik oldu. Azra kolayca renk eşleştirmeleri yapıyor. Sayıları yeni yeni tanıtıyorum. Bir, iki, üç diye sayıyoruz ama henüz ondan saymasını beklemiyorum tabii. 


Mandalla pamuk aktarma hazırladım ama Azra hiç sevmedi. Bir kere yaptı bıraktı. Kelebek ahşap yapbozumuz da raflarımızda duran hazır oyuncaklarımızdan ama henüz Azra tam olarak yapamıyor. Çıkarıp takmaya çabalıyor şimdilik.


Hayvan kartlarından eşleştirme hazırladım kuzucuğa. İki parçalarını da sabitlemedim. Zorlandı biraz birleştirirken. Eşlerini seçiyor ama nasıl birleştireceğini şaşırıyor. 
Tak takı İkea dan almıştık. Çok çeşitli şekillerde kullanıyoruz, seviyoruz.


Bu ahşap yapbozları da seviyoruz. Şekilli olanı yapamaz sanıyordum ama hiç zorlanmadı. Şaşırtıyor beni kuzucum.


Pirinç aktarma bu haftanın favorisiydi. Çok uzun uzun oynadık. Diğer etkinliğimiz de tabaklığa lastik takmaca. Çalışsın minik parmaklar...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder