28 Mayıs 2015 Perşembe

Duyusal Oyun Aşkına

Bol dökmeli saçmalı, minik parmak çalıştırmalı bir duyusal oyun...
Geçen gün Azra yere bulgur döktü, tabi ben onları atmadım ve çok güzel bir duyusal oyun gereci oldu.


Bir kaba bulgur ve minik lastik tokalar koydum. Bir de cezvelerin asıldığı küçük askılığı çıkardım ortaya. Oyunumuz, tokaları bulup askıya asmak. Küçük objelerin çok önemli olduğu bu yaş döneminde bu oyun konsantrasyon çalışması için çok güzel oldu. 


Artık oyunlarımız sadece benim istediğim gibi gitmiyor :) Bu durumdan oldukça memnunum. Azra da bir şeyler katıyor oyunumuza. Biz bu şekilde oynarken raflardan farklı oyuncaklar getirdi ve oyuna ekledi. Mesela küçük çubuğu resimdeki gibi asılı olan lastik tokalara geçirdi. Kaplar getirip onları doldurdu, boşalttı. 

Minik kuzum büyüyor...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder