12 Şubat 2015 Perşembe

Krepon Kağıdı Duyusal Havuzu


Bir haftadır Azra kızın halası buradaydı, bol bol gezdik, tozduk, gırgır şamata yaptık :) Dolayısıyla pek aktivite yapmaya ve yazı yazmaya vakit bulamadım! Bu gün bir şeyler yapmam gerek diyerek dolaşırken birden gözüme krepon kağıtları ilişti ve ortaya bu nefis havuz çıktı :)


Katlı krapon kağıtlarını ince şeritler halinde kesip açtım, sonra hepsini bebek küvetine doldurdum ve Azra'nın odasının ortasına koydum. Önce tereddütle yaklaştı küçük hanım. Sonra ben oynadıkça o da açıldı, içine girmek istedi.

Kağıtlardan çıkan seslere bayıldık, melodi yaptık :) Kağıt tutamlarını yukarı atıp yere düşmesini izledik. Kağıtları havuza doldurup boşalttık, içlerinde yüzdük. Kağıtları tek tek inceleyip yırttık. Küçük oyuncakları kağıtların içine koyup bulmaya çalıştık. Ama yetmedi :)

Kitaplarını istedi :)

Oyuncak bebeğini istedi :)

Legolarını istedi :)

Küvet hala odasında duruyor, şimdilik ilgilenmiyor ama arada bir boşaltır, eminim. Kesinlikle tavsiye ediyorum, çok eğlenceli oldu. Ayrıca diğer duyusal oyunların çoğu gibi akarı kokarı yok :) Tertemiz bir duyusal havuz, dağıldığında toplaması da kolay!

İyi eğlenceler...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder