9 Temmuz 2015 Perşembe

Montessori-Mini Ev Okulu / Raf Etkinlikleri - 20 Ay

Bu hafta daha çok ince motor becerilerine yönelik etkinlikler hazırladım Azra'ya. Aslında bu işleri pek sevmiyor sanıyordum ama ilgisi beklediğimin üzerinde çıktı. Çocukların ne zaman neye ilgi duyacakları hiç belli olmuyor.

Bu hafta pirinç aktarma aktivitemiz vardı. Bir kaç gün durdu rafta Azra severek çalışıyordu fakat bir gün odaya bir girdim hepsini yere aktarmış :) Sonra süpürdüm kaldırdım ve rafta boş bir şekilde bıraktım. Eğer yere dökerse bir süre bununla oynayamayacağını anlasın diye. Umarım etkili olmuştur :)

Bu hazır bir ürün ve Azra çok seviyor. Günlük yaşan becerileri için ideal. Ahşap meyve sebze parçalarının arasında cırt cırtlar var. Ahşap bıçakla bunları bölüyor ve birleştiriyor. Şiddetle tavsiye ederim.

Bu da ince motor gelişimi ve günlük yaşam becerileri etkinliği. Keçelerin ortasındaki kesikten büyük düğmeyi geçirme. Düğme ile ponpon arasına rafta bağladım. Bazen düğmeden geçiriyor bazen ponpondan :) Güzel oldu.

Şönile büyük boncukları geçirme.

Bultak. Azra bunu büyük halde sevmediği için böyle küçük bir versiyonunu koydum rafa. Daha önce hiç ilgilenmiyordu bu sefer bir kerede yaptı, bir dahada bakmadı :)

Bıçak standı ve küçük ahşap çay karıştırıcıları. Evde bulunan materyaller kullanılmalı :)

Pringles kutusu ve pipetler. Çalışsın minik eller :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder